Ingyenes horrornovelláim gyűjteménye

2023. szeptember 22. 21:32 - drsmirisandor

Kétmondatos horrortörténetek - harmadik rész (YouTube videóval)

A legújabb kétmondatos horrortörténeteim az elmúlt hetekben sokkoló és morbid YouTube shorts videókként láttak napvilágot. Most összevágtam ezt a 10+1 mini horrorsztorit egy "antológia" videóba

YouTube videó:

Szöveges verzió:

 

 dr. Smiri Sándor:

Kétmondatos horrortörténetek 3.

 

Fűtéscső 

 

A kisbabám állandóan a fejem fölé néz, miközben pelenkázom, mintha látna ott valamit, amit én nem. Végre rájöttem: mindig azt a fűtéscsövet bámulja, amire az apám tavaly felakasztotta magát.

 

Elbarikádozva

 

Kiüldöztünk a házból mindenkit, aki elkapta a betegséget, majd alaposan bezárkóztunk. Most már csupán négyen vagyunk idebent: a feleségem, a fiam, én, meg az a reszkető élő fent az emeleten.

 

Késtároló

 

Imádom a késeimet.

Tegnap végre megtaláltam a gyűjteményemhez a tökéletes tárolót, most már csak le kell vadásznom és ki kell tömnöm a lányt, aztán bele kell szurkálnom a késeimet a preparált testébe.

 

Hangyakutató

 

David, a hangyakutató egész életében imádta a hangyákat. A hangyák viszont csak a halálakor kedvelték meg őt, amikor is napokig rájártak az erdőben magányosan oszladozó holttestére.

 

A szekrényben

 

Motoszkálás hallatszott a ruhásszekrényből, ezért óvatosan kinyitottam az ajtaját.

A szekrényből, a ruhák közül a saját vigyorgó arcom bámult vissza rám... ám ebben a szekrényben sosem volt tükör.

 

Sárkánylehelet

 

A lovag meglepődött, hogy a sárkány kitátott pofájából nem láng, csupán bűzös, zöldes lehelet csapott ki rá. Amikor aznap éjjel köhögőroham fogta el, és a karján megjelentek az első pikkelyek, rádöbbent: a sárkányok a tévhittel ellentétben nem is tojással szaporodnak.

 

Disznótor

 

Két furcsa dolog is volt a mai disznóvágással kapcsolatban. Először is, nem értem, hogy a százötven kilós disznóból hogy lett pontosan ugyanannyi kiló kolbászhús, másodszor pedig hová tűnt menet közben Lajos?

 

Fehérruhások

 

Ma éjjel megpillantottam egy kísérteties, fehér ruhás, rángatózó alakot a hálószobánk sarkában, mire felsikoltottam, és ébresztgetni kezdtem a férjem, ám az ő helyén az ágyban csupán egy újabb szuszogó-fújtató fehér ruhás idegen feküdt...

Mikor felébredtem ebből a rémálomból, a gumiszoba plafonját és az egyik fehérbe öltözött ápolóm arcát láthattam, aki kéjesen lihegett és nyögött, miközben a lekötözött testemen élvezkedett.

 

A kis Larry

 

A kis Larrynek mondták a szülei, hogy ne kóboroljon egyedül az erdőben, de ő nem hallgatott rajuk, és ebből baj lett. Az erdőben egy orvvadász rálőtt Larryre, aki előbb kettétépte a férfit, aztán csámcsogva felzabálta a belsőségeit.

 

Zselé

 

Pénteken dr. Atkins berakta a kísérleti zselét a laboratóriumi hűtőbe, a vérminták mellé.

Vasárnapra eltűntek a vérminták és a zselé is, a hűtő ajtaja leszakadt, dr. Atkins pedig furcsán kocsonyás lé

ptekkel sétált a városi víztorony irányába...

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://elszabaditott-tortenetek.blog.hu/api/trackback/id/tr3618220017

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Ingyenes horrornovelláim gyűjteménye
süti beállítások módosítása