Ingyenes horrornovelláim gyűjteménye

2022. december 15. 21:30 - drsmirisandor

dr. Smiri Sándor - Kétmondatos horrortörténetek

15 mini horrorsztori szigorúan 2 mondatban

Átok

 

Kedves Olvasó, jól vigyázz e rettenetes könyvvel! Az az első jele annak, hogy a szerző halálos átka rajtad is megfogant, hogy nem leszel képes többé elolvasni a mgnhngzkt.

 

Anyatigris

 

Ahogy álmomból felriadva megláttam a sötétben azt a rémséget a kiságy fölé görnyedni, azonnal felugrottam, és üvöltve ütlegelni kezdtem a szörnyeteget. Csak amikor már nem mozdult, akkor jöttem rá, hogy a kiságy üres, és a rémségnek kifejezetten gyerekformája van...

 

Egyedül 

 

Erika sohasem bírta az egyedüllétet, egész életében azt szerette, ha folyton-folyvást emberek veszik körül. Gyilkosai tekintettel voltak erre, és egy tömegsírba temették, 18 másik áldozattal együtt.

 

Testvéri szeretet

 

A bátyám olyan jó testvér, hogy mindig felébreszt, ha észreveszi, hogy rosszat álmodom éjszaka. Még most is így tesz, pedig már majdnem négy éve halott.

 

Könyörület

 

Azoknak a kisgyerekeknek a nevére már nem is emlékszem, akiket megöltem, annak az egynek a nevére viszont igen, akit elkaptam, ám utána könyörületből mégis életben hagytam. 

Ő volt Adolf Hitler.

 

Messenger üzenet

 

anyu azért írok ilyen korán, mert az éjjel szörnyű rémálmom volt: halálra késelt téged valami kopasz, félszemű, orosz maffiózó

 

ha már ilyen kiváló személyleírást tudsz adni rólam, akkor te következel, médium tovaris

 

Rajongás

 

Ne legyenek komplexusaid, mert én imádom azokat a cuki kis husis combjaidat!

Jól átsütve, rozmaringgal elkészítve, párolt rizskörettel egyszerűen pompásak.

 

Ötlet

 

Úgy döntöttem, hogy írok egy igazán rövid horrornovellát. A szörny és a helyszín megvan, már csak az a kérdés, hogy ki fog megha

 

Balra

 

Ha most balra fordítod a fejed, nem fogsz semmi rendkívülit látni, csak a szoba falát. Ám ha nem mozdulsz, csupán óvatosan, a szemed sarkából pillantasz arra, talán megláthatsz, amint vigyorogva téged bámullak.

 

Recsegés

 

A legmélyebb sötétségben, amikor elcsöndesedik minden, és te aludni próbálsz, ha recsegést hallasz, az nem a házad öreg csöveinek hangja lesz. Az a csörlő hangja, amivel leeresztik a koporsódat a föld alá.

 

Két szó

 

– Megöltök?

– Apránként.

 

Neveletlen kisfiú 

 

– Ne szakíts félbe, kérlek!

Ám a kisfiú nem hallgatott a szép szóra, és szétszakította a varázslatos kis tündérkét, aztán a darabokat szégyenkezve elásta a kertben.

 

Edith

 

Mindig, amikor a kis Edith rosszat álmodott, és felébredt az éjszaka közepén, átszaladt, hogy befeküdjön az anyukája mellé. Másnap reggel persze rendre elgémberedett tagokkal ébredt, és tele volt a válla szálkákkal a koporsó durva deszkáitól.

 

Művészlélek

 

"Milyen csodálatos is a természet lágy ölén heverve verset írni" - épp ezt gondolta a fiatal indiai költő, amikor a tarkóján megérezte a mögé lopódzó tigris lehelletét.

 

Utolsó 

 

– Kedves Barátom, mégis miből gondolod, hogy pont ez a mostani lesz az utolsó novellád?

– Abból, hogy eddig kivétel nélkül mindenki meghalt, akit te egyszer a barátodnak szólítottál.

 

1670961519725_1670959487205.jpg

A kétmondatos horrortörténetek műfaját nem én találtam ki, néhány héttel ezelőtt az interneten találkoztam ezzel a formátummal. Megtetszett, és elhatároztam, hogy kipróbáltam magam ebben, így született meg a fenti 15 mini horrorsztori.

(A fényképet dr. Smiriné Farkas Katalin, a feleségem készítette.)

 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://elszabaditott-tortenetek.blog.hu/api/trackback/id/tr7318003146

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Ingyenes horrornovelláim gyűjteménye
süti beállítások módosítása